Zwroty i reklamacje

Zwroty - Odstąpienie od umowy

Będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami Konsumenta (tzw. Przedsiębiorcą uprzywilejowanym) 

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@went-ar.pl

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.


Skutki odstąpienia od umowy

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. W celu szybszej weryfikacji, prosimy o dołączenie do zwrotu pisma / oświadczenia o dostąpieniu od umowy.
Zwrot należy wysłać na adres: 

  •  WENT-AR Agata Kazimierska ul. Łagiewska 32, 64-330 Wojnowice gm. Opalenica

    lub do wskazanego Paczkomatu InPost (jeżeli wielkość paczki umożliwia nadanie jej w takiej formie)

  • WWC01M, 64-330 Wojnowice ul. Łagiewska 49A
    tel. 697109055
    e-mail: sklep@went-ar.pl

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas)  zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

Pamiętaj, że ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania paczki 
Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Możesz zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób w jaki mógłbyś to zrobić w sklepie stacjonarnym.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

Konsument - w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą i zawodową. 

Przedsiębiorca z prawami Konsumenta / Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna prowadząca działalność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej i zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio  związaną z jej działalnością, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego. (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).

 

 

Reklamacje

 

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Przed złożeniem reklamacji najlepiej skontaktować się z nami tel. 697109055 lub sklep@went-ar.pl.

Reklamację należy złożyć na adres e-mail: sklep@went-ar.pl lub drogą pocztową na adres ul. Łagiewska 32, 64-330 Wojnowice gm. Opalenica.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Łagiewska 32, 64-330 Wojnowice gm. Opalenica

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl