Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@went-ar.pl

Wzór oświadczenia

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Skutki odstąpienia od umowy

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. W celu szybszej weryfikacji, prosimy o dołączenie do zwrotu pisma / oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot należy wysłać na adres:

  • WENT-AR Agata Kazimierska, ul. Łagiewska 32, 64-330 Wojnowice gm. Opalenica

lub do wskazanego Paczkomatu In-post (jeżeli wielkość paczki umożliwia nadanie jej w takiej formie)

  • WWC01M, 64-330 Wojnowice ul. Łagiewska 49A
    tel. 697109055
    e-mail: sklep@went-ar.pl

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

Pamiętaj, że ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania paczki.
Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Możesz zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób w jaki mógłbyś to zrobić w sklepie stacjonarnym.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. 

Przed złożeniem reklamacji najlepiej skontaktować się z nami tel. 697109055 lub sklep@went-ar.pl.
Reklamację należy złożyć na adres e-mail: sklep@went-ar.pl  lub drogą pocztową na adres ul. Łagiewska 32, 64-330 Wojnowice gm. Opalenica.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Łagiewska 32, 64-330 Wojnowice gm. Opalenica

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl