

Zwroty - Odstąpienie od umowy
Będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami Konsumenta (tzw. Przedsiębiorcą uprzywilejowanym)
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@went-ar.pl
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Skutki odstąpienia od umowy
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. W celu szybszej weryfikacji, prosimy o dołączenie do zwrotu pisma / oświadczenia o dostąpieniu od umowy.
Zwrot należy wysłać na adres:
- WENT-AR Agata Kazimierska ul. Łagiewska 32, 64-330 Wojnowice gm. Opalenica
lub do wskazanego Paczkomatu InPost (jeżeli wielkość paczki umożliwia nadanie jej w takiej formie) - BVK02M, 64-320 Buk ul. Dworcowa 41
tel. 697109055
e-mail: sklep@went-ar.pl
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
Pamiętaj, że ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania paczki
Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Możesz zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób w jaki mógłbyś to zrobić w sklepie stacjonarnym.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Konsument - w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą i zawodową.
Przedsiębiorca z prawami Konsumenta / Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna prowadząca działalność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej i zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego. (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Przed złożeniem reklamacji najlepiej skontaktować się z nami tel. 697109055 lub sklep@went-ar.pl.
Reklamację należy złożyć na adres e-mail: sklep@went-ar.pl lub drogą pocztową na adres ul. Łagiewska 32, 64-330 Wojnowice gm. Opalenica.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Łagiewska 32, 64-330 Wojnowice gm. Opalenica
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.